DREAM GARDEN AND A HAPPY NEW YEAR!!!




Każdy z nas ma marzenia. Jeden małe, inny wielkie jak stąd do gwiazd. Ja mam swoje.
Przyziemne, choć najważniejsze- by wszyscy moi bliscy i dalsi byli zdrowi, i te odlotowe-
między innymi żeby wena twórcza mnie nie opuszczała i żeby każdego dnia spadał na mnie
deszcz inspiracji :-) Jak na razie na brak czegokolwiek w tej kwestii nie narzekam :-)

Each of us has dreams. One has little ones, the other as big as Milky Way.
I have mine. These earthbound yet the most important- that all my family and friends
were healthy. And these big dreams- to be inspired every single day.
So far I have all of these and that makes me extremely happy woman.


Mijający rok był fantastyczny. Znów miałam okazję poznać mnóstwo fajnych, twórczych osób.
W moim atelier pojawiło się wiele niesamowitych Kobiet, zakochanych w tym co robię.
Stworzyłam kilkanaście nowych projektów, które zyskały uznanie moich Klientek, co cieszy
mnie niezwykle. Miałam pokaz kapeluszy LALLU CHIC na pięknym Śląsku
Moje odlotowe Panny Młode- Zosia i DROP OF LOVE  oraz Monika i SWIRLS TO HEAVEN -udowodniły po tysiąckroć, że Polska zdecydowanie ma swoje fashionistki z wielką klasą. 
Royal Ascot nie mógł się odbyć bez pięknej Magdy i kapelusza LALLU CHIC.
Zostałam samozwańczą królową kapeluszową, zatem czegóż chcieć więcej Kochani?
Powiem Wam za rok co się spełniło :-)


The passing year was simply fantastic. I had a Chance to meet many more amazing, creative people.
My LALLU CHIC atelier was visited by a huge numer of fascinating women, who are in love with my work. I designed quite a many new projects appreciated by my Customers. That makes me truly happy! I had my LALLU CHIC hat show in beautiful Silesia.
My awesome brides- Zosia and DROP OF LOVE and Monika with SWIRLS TO HEAVEN
proved that Poland has its top class Fashionistas! Royal Ascot could not take place without beautiful Magda and Lallu Chic hat! I became self- appointed millinery Queen, so what to wish more?
I will tell you in a year what dreams came true :-)
 

Prezentuję Wam dzisiaj przepiękny fascynator "DREAM GARDEN".
Motyle lecące do nieba, tak jak nasze marzenia. Zjawiskowy żakard z motywem japońskich
ogrodów, kryształki Swarovski, francuska woalka z lat 60'tych i moja modelka prosto z obrazów Boticellego- Kamila.
Najpierw była sukienka. Skrawki bogatego żakardu leżały gdzieś w szafie.
I myśląc o nakryciu głowy- takim odpowiednim by uczcić Nowy Rok- przyszły mi do głowy
te lecące motyle na mieniącym się, bladoróżowym tle.
Uwielbiam te chwile, kiedy od razu wiem jak ma wyglądać, to, co trzymam jeszcze
w nieposkładanych kawałeczkach w rękach. Magia, magia i jeszcze raz magia.
Kocham moją pracę!


And with the NY coming, let me present you a dreamy hat- "DREAM GARDEN"
by LALLU CHIC Millinery Atelier. Butterflies- like our dreams- flying to the sky.
Gorgeous jacquard with japanese gardens motif, Swarovski crystals, French 60's veil
and my beautiful, Boticelli's model Kamila :-)
The dress was first. The pieces of rich, metalic jacquard were hidden somewhere in the closet.
And thinking about the headpiece apprioprate for celebrating NYE, the buterflies
on the shimmering, pale pink background came to my mind.
I adore the moments of holding the uncombined pieces of the hat, knowing exactly how
it is going to look like. It is simply magic. And that is why I love my job so much!

 
A tymczasem z okazji NOWEGO ROKU życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń,
dużo zdrowia, radości małych i dużych, szczęścia wszelkiego i w ogóle wszystkiego najlepszego!
Życzę Wam, by każdy kolejny dzień był pełen miłości do bliskich i tego co robicie w swoim życiu.
Szczęśliwego Nowego Roku!

 
In the meantime, on the occassion of the New Year, I wish your dreams come true,
lots of health, lots of love and happiness and all the best!
Let every single day of the New Year be full of love, happiness and joy.
HAPPY NEW YEAR!



 
PHOTO: Łukasz Kuczborski Photography
MODEL: Kamila Gryguś
MUA: Agnieszka Michalska

Komentarze

Popularne posty