MÓJ PRZYJACIEL SMOK I NOWE LOGO LALLU CHIC!/ DRAGON MY FRIEND AND THE NEW LALLU CHIC LOGO!






 NARESZCIE JEST! 
SMOK MÓJ PRZYJACIEL ODWIECZNY JAKO LOGO LALLU CHIC!

Do zmiany logo LALLU CHIC zbierałam się ponad półtora roku. Próbowało kilku śmiałków. 
Polegli sromotnie, a moja ochota na tworzenie czegokolwiek i przechodzenie tej drogi po raz 
kolejny odchodziła mi na samą myśl o tym. Nadszedł jednak nowy rok, kolejne plany, pokazy, tworzenie nowej strony www i ... bez nowego logo ani rusz.
 

FINALLY IT IS HERE!
MY ALWAYS BELOVED CHINESE DRAGON! 
MY FRIEND ON LALLU CHIC LOGO!

It has taken me over a year and a half to change LALLU CHIC logo. 
There were a few daredevils to try, but they failed miserably, and my urge to go through 
it once again made me feel bad. New year came though, new plans, new shows, 
creating new site... and without new logo it seemed quite impossible.


 Od czego mamy przyjaciół! Popytałam, poszukałam i znalazłam Studio Full Glass i Anię! 
Kobietę!
Bo nie da się ukryć- w takich kwestiach nikt nie zrozumie tak dobrze kobiety jak druga kobieta!
Rzecz jasna, dochodzenie do tego, co dwa dni temu mym oczom się ukazało, też łatwe nie było.
Bo po drodze były króliki w kapeluszu, koniki, ptaszki, rogi i różne drobne artefakty.

What are friends for? I asked, looked for and found Fullglass Studio and Ania!
A woman!
As there is noone to understand better a woman as another woman :-)
Coming of course to a vision that appeared to me two days ago was not easy at all!
There were rabbits, horses, birds, horns and other artifacts


Dobre logo z założenia musi być proste, nowoczesne i raz ujrzane- MUSI zostawać w pamięci.
Mam kilka takich, które zawsze potrafię przywołać w pamięci. Mają w sobie to COŚ!
Zobaczyłam, zapamiętałam i o to chodzi!
Takie też było założenie główne przy tworzeniu logo LALLU CHIC.
Trzeba naprawdę wykonać wielką pracę w głowie, żeby połączyć marzenia klienta w jedną spójną całość. Podziwiam i chylę czoła przed talentem Ani- artystki grafika, że stworzyła połączenie mojej odwiecznej miłości do Smoka Chińskiego i drugiej mojej miłości- KAPELUSZY!


A good logo has to be simple, modern yet once seen, HAS TO STAY WITH YOU FOR EVER!
I have a few of such favourite logotypes. They are on my mind since I saw them.
They present SOMETHING peculiar. Something drawing attention!
And such an assumption came with creating new LALLU CHIC LOGO.
What an enormous process has to come in the mind of the designer to combine dreams 
and wishes of a client into ONE fantastic picture!
I truly adore and admire the work Ania did. My Chinese Dragon and my hats- my two loves 
in one LALLU CHIC LOGOTYPE!
 

To, co powstało z moich opowieści o wszechobecnym w moim domu Smoku, z obrazków, 
które Ania poskładała sama na podstawie moich prac, przeszło moje najśmielsze wyobrażenia! 
Mam mojego przyjaciela Smoka na kapeluszu pięknej Kobiety.
Mam zapowiedź szaleństwa i artyzmu w jednym. 
Zapowiedź urzeczywistnienia rzeczy niemożliwych. 
Spełnienia najbardziej szalonych marzeń każdej Kobiety o kapeluszu, fascynatorze, opasce, 
SMOKU na głowie!
LOGO LALLU CHIC, które, jak to autorka logo ujęła: na dzień dobry pokazuje odbiorcy, 
że ma do czynienia z Twórcą przez duże "T", która nie boi się poszaleć, wykazać kreatywnością, 
a która z pewnością dopasuje nakrycie głowy do osobowości przyszłej właścicielki.

LALLU CHIC!
Modystka Couture 

I wszystko jasne!


What I saw, after talking a lot about my beloved Dragon, after puuting all the pieces of my work 
and dreams and stories into one pictogram, was exactly what I expected and a bit more! 
I have my Dragon Friend on the hat of a beautiful woman.
I have the prediction of the sweet madness and artistry in one.
Prediction of impossible to become possible.
The promise of the most fantastic dreams come true!
Dreams of a couture hat, fascinator, headband, DRAGON on the head!
LALLU CHIC logotype, which in the words of an author: in an instant shows the viewer 
that she/he has to do with a DESIGNER ! An artist, who is not afraid to be absolutely creative, 
who will  reate a headpiece that will perfectly match the character and personality of a wearer.

LALLU CHIC
Couture Milliner

And that is clear!



Projekt graficzny i prezentacja: Studio Full Glass Anna Warzyńska

Komentarze

Popularne posty