Do What You Love..... Rób Co Kochasz.....


Jestem bardzo szczęśliwą osobą. Tak właśnie wywnioskowałam:)
Pomijam nieziemską rodzinkę moją i stworki.
Pomijam i wszystkie rzeczy "ziemskie"- posiadanie miejsca zamieszkania, pojazdu, setek par butów i tyluż torebek. Jest i już.

Ale....

Jest taki mój ulubiony sklep LILAK, obok którego niestety nie potrafię przejść obojętnie.
Kiedy nie wejdę- zawsze coś wyniosę.
Nie, nie! No płacę!

I ostatnio ujrzałam na ścianie tegoż sklepu ten obrazek.
Przeczytałam i ujrzałam! Swe nowe motto życiowe:)
To ja tak mam teraz!
Siedzę sobie w mojej pracowni, cisza, spokój- tykanie zegara niemal słychać;)
A ja siedzę i szyję. Palce kłuję, pomysły najróżniejsze realizuję, wychodzą z tego rzeczy według mnie piękne i jeszcze radochę jaką mam!
No czegóż chcieć więcej?
Robię, co kocham toteż NIE PRACUJĘ :):):)

Czego i Wam z całego serca życzę i poniżej prezentuję kokardę ślubną dla odważnych z kwiatami jedwabnymi we wspomnianym Lilaku nabytymi:)



I am a very happy person! That just occured to me!
I do not mean my unearthly family nor my cats and a dog!
I do not mean my earthly things- place of living, cars, hundreds of shoes as well as bags.
It is as it is.

But...

There is a shop -LILAK- my favourite. And that is place I can not leave unattended unfortunately.
Whenever I step in- I alwys drag something out of there!
Paying of course! ;)

And lately I've seen this picture hanging.
I looked at it, read it and EUREKA!
That is me! That is my life now!
That is my MOTTO for the rest of the life:)
Sitting in my atelier, peace and quiet- you can almost hear clock ticking.
And I am sewing, hurting my fingers, bleeding;) creating and bursting with ideas.
And what comes out of it all is quie interesting in my opinion:)
And how happy I am!!!!

What to want more?

I do what I love so I DO NOT WORK !!!
What I wish all of you presenting the bridal wedding fascinator LE BOW for extravagant bridemaids.
Made from shantung and silk flowers bought in the above mentioned LILAK shop.

Have a good night

Hania Bulczyńska

Photo: Tomasz Pastyrczyk
www.gophoto.pl
Model: Alicja Olejnik



Komentarze

Popularne posty