V. SPOTKANIE BARDZO MODNE w Atrium Promenada





Miesiąc już minął od V Spotkań Bardzo Modnych, które odbywają się cyklicznie w Warszawie,
w Centrum Handlowym Promenada, a ja dopiero teraz mam chwilkę, żeby słów kilka zostawić.

Powiem tak- od pierwszego wejrzenia zakochałam się i w tych ludziach, którzy wspólnie
tworzą niebywałą atmosferę, i w Klientkach, które najpierw przechodzą niby obojętnie, ale później wracają.... i już zostają i w całym tym niesamowitym wydarzeniu, jakim są Spotkania Bardzo Modne.

Tego, czego doświadczyć można przez cztery dni w miesiącu pod szklanym dachem Promenady
ot tak po prostu opisać się nie da! To trzeba poczuć! Tam trzeba być! To jest coś, czego nie mamy
na co dzień wokół siebie. Takiej energii, takiego śmiechu, radości i uśmiechu wokół nie widziałam naprawdę dawno.
Jestem autentycznie zachwycona i zakochana, a każdy, kto porozmawia z nami choć chwilkę,
zostaje z nami na dużo dłużej.

Zdjęcia i film umieszczone w tym poście są jedynie maleńkim ułamkiem tego, co wróżka i czarodziejka- MACHINA NAPĘDOWA Spotkań Bardzo Modnych, twórczyni magicznych sukienek, tunik i bluzeczek SZEPT M. i Czary Maryś- Marysia widzi wokół i swym kobiecym, niesamowitym okiem łapie i zamyka w obiektywie.

Nie wiem jak ona to robi, ale ja siebie sama na jej zdjęciach uwielbiam.

Przyjdźcie do nas. Pośmiejcie się z nami. Przymierzcie moje czapki i kapelusze. Przynieście dobrą energię i weźcie trochę magii od nas! Kolejne- czerwcowe Spotkania Bardzo Modne już za nami,
ale w kalendarzu zapiszcie daty:
25-28 czerwiec
9-12 lipiec
6-9 sierpień

Zapraszam! Jest pięknie!










 
 
PHOTOS:
Maryś- Szept M.
 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty