LE CHAT NOIR. CARNIVAL TIME, CABARET AND FEELING GORGEOUS.


Sometimes a woman needs to feel great. Sometimes she wants to look sexy, chic, feminie.
Our soul needs to be fed. And so our eyes.
If I do not have a beautiful "food for thought" every day then such a day is called "bad day".
I haven't had such one for years:-)
Thanks to my hats. What a lucky, happy woman I am:-)


LE CHAT NOIR headpiece - named after one of the oldest cabarets in Paris- was created just
for pleasure, although I do not love black colour much. Sometimes however it is a MUST.
And when I finished cutting and sewing these black swirls made of 5 metres of pure silk
I was happy with the result. It turned out to be one of the most loved headpieces of this carnival
and whenever it is tried on, I can see the blink of happiness in the eye of the |woman in front
of the mirror.

Wishing you a good evening, I am running to finish my orders.



Czasami kobieta pragnie poczuć się wspaniale. Czasem chce wyglądać sexy, kobieco
i po prostu bosko. Nasza dusza musi być karmiona. Tak jak i nasze oczy.
Jeśli nie mam czegoś pięknego dla mojej duszy- taki dzień nazywam złym dniem po prostu.
Ale nie zdarzył mi się taki od wielu już lat:-)
Chyba dzięki mojej pracy i tym moim kapeluszom.
Szczęśliwa jestem:-)



Fascynator LE CHAT NOIR- nazwany na cześć jednego z najstarszych kabaretów w Paryżu-stworzony został dla samej przyjemności tworzenia, chociaż czarny nie jest kolorem,
który szczególnie lubię. Czasem jest to jednak konieczność.
I kiedy skończyłam wycinanie i zszywanie tych czarnych zawijasów zrobionych z pięciu
metrów czystego jedwabiu, byłam całkiem zadowolona z rezultatu, tym bardziej, że okazał się
być jednym z najczęściej kupowanych ozdób tego karnawału. A kiedy jest przymierzany, zawsze widzę ten błysk w oku Pani stojącej przed lustrem.

Życzę Wam udanego, spokojnego wieczoru i biegnę skończyć pilne zamówienia!


CREDITS:
photo: Aneta Arkit-Photography
make up: Agnieszka Michalska
hair stylist: En Studio Edyta Nickiewicz
retouch: ARKIT STUDIO
model: Aleksandra Adamska

Komentarze

Popularne posty