FLYING ON THE WINGS OF HAPPINESS AND SUCCESS!

 
 
It is hard to believe that a year has passed since
that December 28th evening, when I was sitting at my home, thinking what  I could do for living.
It was a very difficult time for me as being, altogether with my husband, a producer and designer of cosmetic bags REED- 
the biggest producer in Poland
and biggest exporter to Eastern Europe- I suddenly realised
that designing bags for just a short period of time
during the year is not enough.
It is not what makes me happy.
It is not the passion I am commited to.
I have to do something fantastic! Something creative!
Something that not many people in Poland do!
I have to find the work that I will love!
I have to feel that this is me, me, me!
Quite selfish but without such thoughts nothing could be built:-)

Aż trudno uwierzyć, że dzisiaj mija rok od tamtego
28 grudniowego wieczora, gdy siedziałam w domu rozmyślając
co mogłabym robić w życiu.
To był ciężki czas dla mnie, gdyż będąc, wraz z mężem, 
dizajnerką i producentem kosmetyczek REED-
największym producentem kosmetyczek w Polsce i największym exporterem na Europę wschodnią- nagle zdałam sobie sprawę, że projektowanie kosmetyczek przez krótki okres w ciągu roku nie wystarczy! Zrozumiałam, że to nie sprawia, że jestem szczęśliwa.
Że nie jest to pasja, której poświęcam się absolutnie.
Pojęłam, że muszę robić coś niesamowitego! Coś kreatywnego!
Coś, czego nie robi w Polsce prawie każdy.
Muszę znaleźć pracę, którą będę kochać!
I muszę czuć, że to jestem ja, ja, ja!
Dość samolubne ale bez takich myśli nic się nie stworzy:-)

 
And so thinking so hard about my new, unknown so far destiny,
I somehow got the EUREKA!!! idea while searching the internet!
While looking at fashion blogs!
Seeing the fuchsia little hat stroke me like an arrow straight
into my heart! And that was IT!
Love at first sight, immediate decision-
these are the best believe me!) and here I am.
My LALLU CHIC Couture Millinery Atelier
has its first anniversary today!

I myśląc tak usilnie o mym nowym, nieznanym przeznaczeniu nagle doznałam tego EUREKA !!! olśnienia przeglądając internet! Oglądając blog modowy!
Ujrzenie berecika w kolorze fuksji było jak ugodzenie strzałą prosto w serce. I to było TO!
Miłość od pierwszego wejrzenia, natychmiastowa decyzja
( te są najlepsze- uwierzcie na słowo) i oto jestem.
Moje LALLU CHIC Couture Millinery Atelier
dzisiaj obchodzi swoja pierwszą rocznicę.

I am happy. Very happy.
It is true that if you do something you love you will never
think that you've worked a day in your life.
It was Confucius I believe- who said so.
And that is so very true.
Even though that this year was full of hard work, difficult studies, learning many new things, showing myslef from a totally new angle- it was also a wonderful year. Year of so many new people and new things that I wish everyone could feel like I did in 2013!

Jestem szczęśliwa. Bardzo.
I prawdą jest, że jeśli robisz coś, co kochasz- nigdy nie powiesz,
że przepracowałeś w życiu choć jeden dzień. 
Zdaje mi się, że to był Konfucjusz- ten, kto słusznie to stwierdził.
I pomimo faktu, iż to był rok ciężkiej pracy, ciężkiej nauki, pokazania się z kompletnie innej strony, był to również cudowny rok. Rok wielu nowych ludzi i nowych rzeczy, nowych wydarzeń
i życzę każdemu by czuł się tak jak ja w 2013!


 
Despite being a happy milliner, totally devoted to work,
I found my true love- true passion.
Without that nothing can be created perfectly.
And if you put a little bit of your heart, a piece of your soul,
good, positive energy to every little hat that comes out
of your hands- you can be sure that all of this that was given,
will come back to you doubled or even tripled!
I feel so. I know so! From the experience!

Pomimo bycia szczęśliwą modystką, totalnie oddaną swemu zajęciu, znalazłam prawdziwą miłość- prawdziwą pasję.
Bez tego nic nie może być stworzone perfekcyjnie.
A jeśli włożysz w to, co robisz odrobinę serca, ułamek duszy, dobrą, pozytywną energię, to możesz być pewna, że wszystko dobre, co zostało w każdy kapelusz wychodzący z mej ręki włożone, wróci do mnie podwójnie albo i potrójnie.
Tak czuję. To wiem. Z doświadczenia.

True love gives you wings to fly.
And I've been flying here and there
on the wings of hapiness and success.
My wings led me to many wonderful places,
to many fantastic people.
My wings allowed me to see from a distance, from the heights, 
that if you are an optimist, if you think positive, if you share the good energy you are filled with- nothing is impossible!

Prawdziwa miłość- tak do drugiego człowieka,
jak i do swej pracy- dodaje nam skrzydeł.
I ja od roku tak sobie latam na tych moich
skrzydłach szczęścia i sukcesu.
Moje skrzydła zawiodły mnie do wielu niesamowitych miejsc,
zaprowadziły mnie do wielu fantastycznych ludzi.
Moje skrzydła pozwoliły mi zobaczyć z daleka, z wysokości,
że jeśli jesteśmy optymistami, jeśli myślimy pozytywnie,
jeśli dzielimy się dobrą energią, która jest w nas-
nie ma rzeczy niemożliwych!!!

With such thought- the strongest of all-
I am entering the next year of passion in hats creating.
My plans for this next year are very brave
but not impossible to achieve.
I want not much. But what I want is the next very important
step in my career. In fact- a few very important steps.
And I believe that with the help of my clients, of all the people
who share good energy, who are with me and who suport me
in many little and big ways- I WILL DO IT!
WISH ME AND LALLU CHIC COUTURE MILLINERY
ALL THE BEST!

Z taką myślą- najsilniejszą ze wszystkich-
wkraczam w nowy rok pasji w tworzeniu kapeluszy.
Moje plany na przyszły rok są bardzo odważne
ale nie niemożliwe do osiągnięcia.
Nie pragnę wiele. Ale to, czego pragnę jest bardzo ważnym krokiem w mojej karierze.Właściwie- kilka ważnych kroków.
I wierzę bardzo, że z pomocą moich Klientek, wszystkich tych, którzy dzielą się swą dobrą energią, którzy są ze mną i wspierają mnie na wiele drobnych i wielkich sposobów-
OSIĄGNĘ TO, CZEGO PRAGNĘ!
ŻYCZCIE MI I LALLU CHIC COUTURE MILLINERY WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

 
With this post I would like to present you my personal anniversary present- heart shaped cloche hat LALLU CHIC IS SEXY!
Fur felt, handblocked on the vintage block,
trimmed with leopard print leather
and a delicate trim of gold, giving the hat the highest elegance.

Millinery has to be modern- that is what my mentor Anya says.
And I think that this cloche- even though that its a vintage design-
thanks to its finishing, looks so sexy and very high fashion.
Leopard print is the hot trend in 2014 lookbooks
of the most famous fashion brands.
LALLU CHIC is top of the top as well;-)
Wishing you the wonderful, happy 
and very successfull NEW YEAR 2014!
All the best!

W tym poście chciałabym zaprezentować Wam mój osobisty prezent na pierwszą rocznicę LALLU CHIC Couture Millinery. 
Kapelusz LALLU CHIC IS SEXY z rondem w kształcie serca.
100% filc z włosia królika, ręcznie blokowany na formie vintage,
wykończony skórą naturalną z nadrukiem zawsze modnych
cętek panterki i delikatnym akcentem złota,
nadającego niezwykłej elegancji.

Modniarstwo musi być nowoczesne-
tak mówi moja mentorka Anya.
I sądzę, że ten kapelusz, mimo iż jest vintage,
dzięki wykończeniu, wygląda sexy i bardzo modnie.
Panterka jest oczywiście hot trend w wielu kolekcjach
najbardziej znanych marek na nadchodzący rok 2014.
LALLU CHIC jest oczywiście również na topie.

Życzę Wam wspaniałego, pełnego sukcesów i szczęścia
roku 2014 i wszystkiego najlepszego!

PHOTO:
Tomasz Pastyrczyk
www.gophoto.pl

Komentarze

Popularne posty