"LOVE STORY" IS MY LOVE. HAPPY VALENTINES DAY!


It became a very sweet tradition of LALLU CHIC Couture Millinery Atelier to create 
a very special headpiece for a Valentines Day. 
Always red, always full of love, always full of hearts or heart shaped.
Always splendid, impeccable, inimitable.
Couture at its best. Created with love and so much passion that only a skilled milliner can 
understand hours and hours of work spent on this one particular piece.

Tradycyjnie już, jak co roku, LALLU CHIC Couture Millinery Atelier z okazji Walentynek projektuje specjalnie na ta okazję wyjątkowe nakrycie głowy.
Zawsze czerwone, zawsze pełne miłości, zawsze obsypane serduszkami czy też w formie serca.
I zawsze zjawiskowe, niepowtarzalne i perfekcyjne.
Stworzone z miłością i tak wielką pasją, jaką tylko wprawna modystka couture może zrozumieć.
Godziny ręcznego szycia spędzone nad tym jednym, konkretnym nakryciem głowy.
Sztuka couture w najlepszym wydaniu.


My love is left in each and every headpiece I create.
I have never ever regretted becoming a couture milliner and a hat artist in one.
My work gives me such a satisfaction, such happiness that when you look at me as a person, 
you can say I am absolutely lucky and happy woman.
And so are my designs. Filled with good vibes, love and positive energy.

Moja miłość ukryta jest w każdym nakryciu głowy, które tworzę.
Nigdy nie żałowałam decyzji o zostaniu modystką couture i artystką tworzącą kapelusze w jednym.
Moja praca daje mi tak wielką satysfakcję i szczęście, że kiedy patrzycie na mnie jako na osobę
z krwi i kości :-), możecie z całą pewnością powiedzieć, że jestem kobietą szczęśliwą.
I takie też są moje projekty. Pełne dobrych wibracji, miłości i pozytywnej energii.


This year's LOVE headpiece in the shape of two halves of the heart- called "LOVE STORY" 
is created out of a very metallic and elastic fabric. Great to work with but if left alone- 
it would not have the chic and splendor it got after the hand cut, French lace was added. 
At first I wanted to leave the heart two dimensional.
But when walking around it and noticing the little flowers on the lace, 
I decided to add Swarovski crystals to get this awesome finish. 
It wouldn't be so sexy without the little black and sparkling sequinned base adorned 
with three gorgeous black, silk roses. "LOVE STORY"... 

Tegoroczne walentynkowe nakrycie głowy w kształcie dwóch połówek serca- nazwane po prostu "LOVE STORY"- powstało z metalicznego, elastycznego materiału. Lecz gdyby zostawić je tak
po prostu, nie zyskałoby tego szyku i splendoru, jaki dała mu ręcznie wycinana francuska koronka.
I juz byłam gotowa zostawić je w tym dwuwymiarowym stanie ale ja- jak to ja- chodząc koło
tego pięknego serca i patrząc na małe kwiatuszki na koronce, uznałam, że dodanie kryształków
Swarovski będzie godnym zwieńczeniem tego dzieła.
Nie byłoby to nakrycie głowy tak seksowne bez czarnej, malutkiej podstawy, pokrytej
mieniącymi się cekinami w towarzystwie trzech jedwabnych czarnych róż.
"LOVE STORY"...


But the best and most beautiful LOVE STORY is shown in photos of my irreplacable photo artist- 
Kasia. The tradition of her studio is to invite couples who get married this year, to take part in the Valentine's photo session. And so she organized Valentine's Saturday... Lots of people. Lots of laughter. Lots of craziness and fantastic time. As usual....

Najpiękniejsza LOVE STORY pokazana jest rzecz jasna na zdjęciach mojej niezastąpionej
Kasi- artystki fotografii. Tradycją jej studia jest zaproszenie par, które biorą ślub w tym roku,
na Walentynkową sesję zdjęciową. Tak więc zorganizowała Walentynkową sobotę.
Mnóstwo ludzi, mnóstwo radości, śmiechu, szaleństwa i dobrze spędzonego czasu. Jak zawsze....


I was invited to bring my hats and my good energy. And so I did with a great pleasure.
Watching Kasia IN ACTION is an endless pleasure. It helps me realize the fact that 
if you love what you do, it is the luckiest lottery ticket one can win in life.
She was doing her job, I was sitting and looking at the couples, talking to fantastic people 
and then, suddenly SHE came. Monika. Beautiful, young, delicate woman. 
Red shoes, long hair, huge eyes and red lipstic. Such a perfect model for my 
"LOVE STORY" hat. I do not have to write more. 

Zaproszona zostałam by przynieść moje kapelusze i dobrą energię.
Co też z wielką przyjemnością uczyniłam.
Oglądanie Kasi W AKCJI jest niekończącą się uciechą. Patrzenie na nią pomaga mi zrozumieć,
że kiedy robimy to, co kochamy, wygraliśmy ten jedyny, najważniejszy los na loterii życia...
Kasia robiła swoje zdjęcia, ja siedziałam i rozmawiałam z fantastycznymi ludźmi, gdy nagle
weszła ONA. Monika. Piękna, młodziutka, radosna, delikatna dziewczyna.
Czerwone buty, długie włosy, wielkie oczy i czerwona pomadka.
Idealna modelka dla mojego "LOVE STORY".
Nie muszę pisać więcej.


I know that when you look at the photos, you immediately notice the "LOVE STORY"  
in Monika's eyes. You will notice the love vibes. Her Love is near by. 
You will feel the love for the art of photography that Kasia marks her each and every 
single photo with. And you will definitely feel and see the love for the amazing art 
of couture millinery, that I share with you every single time I write about my hats.

Have a beautiful Valentines Day! Love and be loved!
And let each of you write your own LOVE STORY today.



A kiedy spojrzycie na zdjęcia, natychmiast zobaczycie "LOVE STORY" w oczach Moniki.
Dostrzeżecie te delikatne wibracje. Jej Miłość stoi tuż obok.
Poczujecie miłość do sztuki fotografowania, którą Kasia znaczy każde jedno swoje zdjęcie.
I na pewno poczujecie i ujrzycie miłość do niezwykłej sztuki modniarstwa couture, którą
dzielę się z Wami zawsze, kiedy piszę coś o moich kapeluszach.

Życzę Wam bardzo udanych Walentynek. Kochajcie i bądźcie kochani.
I niech każdy z Was napisze dziś swoją LOVE STORY.


PHOTO: Katarzyna Purchalak KPMultimedia Creative Marriage Productions
MODEL: Monika Sz.


Below you will find Valentines Day creations by  LALLU CHIC Couture Millinery Atelier 
from previous years.

Poniżej kreacje Walentynkowe LALLU CHIC Couture Millinery Atelier z lat poprzednich.





"LOVE'S DIVINE" couture hat 2016. Model: Monika Sokołowska. Photo KPMultimedia Creative Marriage Productions

Komentarze

Popularne posty