DECEMBER FULL OF PRIDE, HAPPINESS AND SURPRISES.

 
model | MagdaLena Cibis
mua | DirtyMakeUp Agnieszka Brudny
hair | Salon Fryzjerski - Tomasz Toman...
style | Anna Zwiefka stylist, set & costume designer

photo Fanaberia Marta Szczepaniak
 studio K8 Studio Fotograficzne
Running your own little business, which in fact is passion, love and complete devotion,
takes all the life you have.
You think about it all the time even though you cook, take care of your kids, dress your house
for Christmas. Deep inside your body and soul you are still creating hats, hats and more hats...
That is something you live for. That is something that gives you joy, good energy and so much
other positive sides of life. And the most important what my hat making gives me is- PEOPLE!
 
Prowadzenie własnego biznesu, który właściwie jest pasją, miłością i całkowitym poświęceniem,
zabiera Ci całe Twoje życie.
Myślisz o nim kiedy gotujesz, zajmujesz się dziećmi, ubierasz dom w świąteczne szaty.
W głębi ciała i duszy wciąż tworzysz kapelusze, więcej kapeluszy i jeszcze więcej kapeluszy...
To jest coś dla czego żyjesz. Coś, co daje Ci radość, szczęście, dobrą energię i wiele innych pozytywnych odcieni życia. A najważniejsze co daje mi tworzenie kapeluszy, to LUDZIE!
 
I would never ever think that because of becoming a couture milliner, I will meet so many fantastic, creative, interesting people that open my eyes wider and wider. People that make me even happier than I am. People who teach me so many things I would never ever learn without them.
People whose talents go beyond my imagination. People who make me stronger. Friends.
 
Nigdy bym nie pomyślała, że stając się modystką couture, poznam tylu fantastycznych,
kreatywnych, interesujących ludzi, którzy otwierają mi oczy bardziej i bardziej. Ludzi, którzy sprawiają, że jestem jeszcze szczęśliwsza. Ludzi, którzy uczą mnie rzeczy, których bez nich nigdy bym się nie nauczyła. Ludzi, których talenty i umiejętności wybiegają poza moja wyobraźnię.
Ludzi, którzy czynią nie silniejszą. Przyjaciele.
 
 
 
Last year gave me so many opportunities to find out who I am.
And I realised that I am absolutely lucky woman! Every single day of creating something in the past, gave me the possibility to go on the paths of little successes that lead to another bigger ones and bigger and it seems to me that the positive energy and positive thoughts given, come back to me doubled or even tripled!
 
Zeszły rok dał mi wiele możliwości, by znowu odkryła kim jestem :-)
I zdałam sobie sprawę, że jestem wielką szczęściarą. Każdy dzień tworzenia czegoś w przeszłości, dał mi możliwość wejścia na ścieżki małych sukcesów prowadzących do większych i większych
i zdaje mi się, że pozytywna energia i pozytywne myśli wysłane, wróciły podwojone albo i potrojone.
 
I am not the kind of a person who loves to show off- however it might seem to look like that:-)
I love what I do, I love doing my job while there is peace and quiet around, I do not like to shout
that I am such a fantastic and outstanding designer- even though that I might be of course:-)
I just know one thing- whatever is to come- one day it will!
Everything has its own time and place and what happend during 2015 was the best proof
of what I've just said.
 
Nie jestem osobą, która uwielbia się popisywać swymi osiągnięciami- chociaż mogłoby się tak wydawać.
Uwielbiam robić, to, co robię, kocham pracować kiedy wokół jest cisza i spokój. Nie lubię chwalić się jaką to fantastyczną i niesamowitą modystką jestem- chociaż niewątpliwie mogę taką być :-)
Jedna rzecz wiem jednak na pewno- co ma być, będzie!
Wszystko ma swój czas i miejsce, i to co wydarzyło się w 2015 jest tego najlepszym dowodem.
 
With this post I want to show you some of the photos that "landed" on my desk just in December.
And they were my best Christmas presents I could have.
They are the result of my hard work, my wishes coming true, the result of my frienships I made,
my customers who love what I do, my optimism and my energy flow that gives back what was sent quite a time ago. Life is full of surprises and you never know what is just behind the corner :-)
 
W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam zdjęcia, które "wylądowały" na moim biurku
w grudniu. I były moim najlepszym prezentem gwiazdkowym.
Są rezultatem mojej ciężkiej pracy, spełnieniem moich małych marzeń, wynikiem moich przyjaźni, które zawarłam, klientek, które poznałam i które kochają moje kapelusze, optymizem i dobrą energią, która wraca. Życie jest pełne niespodzianek i nigdy nie wiesz, co czeka tuż za rogiem.
 
The two photos above- so far just two- are the outcome of a visit of one beautiful, delicate and
so mutitalented young woman, that when she started to tell me what she studied, what she studies,
what she did and what she does- I could not believe that one person is able to do so much.
There will come the time when I tell you about Ania Zwiefka- her fan page HERE- more but today
I just want to tell you, that she came to my atelier on the third anniversary of my LALLU CHIC establishment :-) Took ten hats- which she fell in love first, and two days later the most stunning photo session, of which Ania dreamed two years (!) was brought to life. I am so grateful to her as
I have never ever had such a thrill looking at my work in the eyes of someone else.
To such an extent. It is the result of many talented people working on the project of course and
I am blessed that she was put on "my path".
 
Dwa zdjęcia powyżej- na razie tylko tyle:-)- są efektem wizyty pięknej, delikatnej i mega utalentowanej młodej kobiety, która kiedy zaczęła opowiadać, co studiowała, co studiuje, co robiła, co robi- nie mogłam uwierzyć, że jedna osoba jest w stanie zrobić tak wiele będąc tak młodą :-)
Przyjdzie czas, kiedy napiszę o Ani Zwiefce więcej- jej fanpage TUTAJ - ale dzisiaj chcę Wam
tylko powiedzieć, że weszła do mojego atelier dokładnie w trzecią rocznicę założenia LALLU CHIC. Wzięła dziesięć kapeluszy, w których wcześniej się zakochała, a dwa dni później miała miejsce niesamowita sesja, o której Ania marzyła dwa lata (!)
Jestem jej niesamowicie wdzięczna za to, że mogłam zobaczyć swoją pracę oczami innych, utalentowanych ludzi, którzy brali udział w całym tym projekcie. I jestem absolutnie wdzięczna,
że stanęli na mej drodze :-)
 
 
 

The same Sunday that Ania visited my atelier, my fantastic -so far unseen- customers from Germany came personally to meet me and visit my atelier on their way through Poland. Fantastic couple,
where the stylist is the husband and the love for his wife is seen in every glance of his eyes.
14 years together! They came to me with a Christmas box in which I found this gorgeous, vintage block, amazing peacock feathers and Swarovski crystals! What a surprise and what a joy to receive such a gift from people whom I have never seen before and who truly love what I do!
That is something you cherish really!

Tej samej niedzieli, kiedy Ania odwiedziła moje atelier, odwiedzili mnie również moi dotąd niewidziani osobiście klienci z Niemiec. Przyjechali poznać mnie i zobaczyć moje kapelusze
podczas podróży po Polsce. Fantastyczne małżeństwo, gdzie stylistą żony jest jej mąż, a miłość do niej widziana jest w każdym spojrzeniu i geście. Przyszli z prezentem, w którym znalazłam przepiękną formę do kapelusza, niesamowite piórka pawie i stos kryształków Swarovski!
Wielka niespodzianka i niesamowita radość otrzymać taki prezent od ludzi, których nigdy wcześniej nie widziałam, a którzy naprawdę doceniają to, co robię. To jest coś, co naprawdę doceniam.

 
 
When you see your hat in one of the most prestigious fashion magazines, that is something that makes you really proud! And when you see two of them- that is just beyond fantasy :-)
And that is what happened with the January issue of PANI magazine, where my "VICTORIAN DARKNESS" saucer hat was styled altogether with Valentino dress. Just gorgeous.
 
Kiedy widzę swój kapelusz w jednym z najbardziej prestiżowych magazynów modowych,
jest to coś, co sprawia, że jestem dumna. A kiedy w jednym magazynie widzę dwa moje kapelusze- to już jest coś nieprawdopodobnego :-) I tak się stało ze styczniowym wydaniem magazynu PANI,
w którym mój kapelusz VICTORIAN DARKNESS wystylizowany został w duecie z sukienka Valentino. Niesamowite.
 
 
And my couture headband " SHOW AT LINCOLN CENTER" styled with Tommy Hillfiger dress.
So fresh and funny :-) The two stylist- Ewa Mazur and Maja Naskrętska popped in my atelier one
day and were so happy to see so many beautiful, outstanding hats in one place. 
They were like two little girls shouting with each and every single one OCH! ACH! :-)
And that is what makes me absolutely, unbelivably happy :-) To see that what I do is something that has the power of moving people deeply :-)

I moja opaska couture "SHOW AT LINCOLN CENTRE" jako dodatek do sukienki Tommy Hillfiger. Świeżo i zabawnie. Dwie stylistki z "PANI"- Maja Naskrętska i Ewa Mazur wpadły pewnego dnia do mojego atalier i były przeszczęśliwe widząc tak wiele niezwykłych nakryć głowy
w jednym miejscu. Były jak dwie małe dziewczynki krzyczące przy każdym kolejnym kapeluszu OCH! i ACH! I to są właśnie takie chwile, które sprawiają, że jestem w siódmym niebie.
Bo widzę, że to, co robię ma siłę pozytywnego rażenia :-)


Photo and model: Aneta Arkit

That is the last photo but the one which is amongst those, which I personally love the most.
My smashingly beautiful photographer- Aneta Arkit herself wearing my "HANOI" fascinator.
She called one day and asked if she could choose something for her photo session.
When she entered, without even closer look she screamed: "THAT ONE!
That is the one I dreamed of!"
Is there a bigger reward for a designer to hear something like this?
I felt like a fairy :-)
And when I saw this photo!!!
No words needed, I suppose, to say how happy I am.

And that is the end of my December.
The end of 2015.
The end of the third year of LALLU CHIC COUTURE MILLINERY ATELIER
The year of hard work, lots of happiness, new begginings and beautiful future to come.
All the best to all of you!
Let the year 2016 be even better for all of you and for me...
I know it will be ABSOLUTELY AMAZING!

A oto i ostatnie zdjęcie, które jest jednym z tych, które kocham najbardziej.
Moja niezwykle piękna Pani fotograf- Aneta Arkit- na swoim zdjęciu w moim fascynatorze "HANOI". Zadzwoniła pewnego dnia i zapytała czy mogłaby wybrać cos do swojej sesji zdjęciowej.
Kiedy weszła, bez szczególnego rozglądania się, krzyknęła:  "TEN!
To jest ten, o którym marzyłam!"
Czy jest lepsza nagroda dla projektanta niż usłyszeć coś takiego?
Czułam się jak dobra wróżka :-)
A kiedy zobaczyłam to zdjęcie....
Żadne słowa nie są potrzebne, tak sądzę, by opisać jak szczęśliwa jestem :-)

I oto koniec mojego grudnia.
Koniec roku 2015.
Koniec trzeciego roku istnienia LALLU CHIC COUTURE MILLINERY ATELIER.
Roku ciężkiej pracy, mnóstwa radości, nowych początków i pięknej, nadchodzącej przyszłości.
Wszystkiego najlepszego KOchani!
Niech ten Nowy 2016 Rok będzie jeszcze lepszy dla Was. A dla mnie...
Wiem, że będzie ABSOLUTNIE NIESAMOWITY!



Komentarze

Popularne posty