DOLCE MELA. THE WORLD IS BLOOMING !!!






And suddenly April came. 
And with April came flowers on each corner of my city, 
the trees are blooming with tiny, little white and pink flowers, 
bees are working, butterflies are happy and I am even more! 

To be honest- looking at life coming back to every little part 
of my garden, the forest, lakes with ducks swimming- 
this is what fills me with such an energy that no other season 
of the year is capable of influencing me that way:-)
I am opening dozens of boxes with colourful shoes of mine, 
my light clothes are happy to be in use again and sunshine 
looking through my roof window every morning gives 
the magical kiss and nothing else is important:-)
Except for work of course. 
But working is like breathing the fresh, spring air.


 


I nagle przyszedł kwiecień.
A z kwietniem, na każdym rogu mojego miasta 
pojawiły się kwiaty, drzewka obsypały się delikatnym, białym 
i różowym kwieciem, pszczółki pracują, motylki są szczęśliwe,
a ja nawet bardziej:-)
Mówiąc szczerze- patrząc na powracające do każdego zakątka mojego ogródka, lasu życie, na kaczki pływające po stawach- 
to jest to, co napełnia mnie taką energią, że żadna inna pora roku nie jest w stanie wpłynąć na mnie w ten sposób.
Otwieram tuziny pudeł z kolorowymi, wiosennymi butami,
moje lekkie ubrania radują się, iż znowu weszły w użycie,
a słońce zaglądające przez okno dachowe każdego poranka
daje mi ten magiczny kiss i nic więcej nie jest ważne.
Z wyjątkiem pracy oczywiście.
Ale praca jest jak oddychanie świeżym, porannym powietrzem.





Dolce Mela- my another gorgeous mini top hat was created
in my mind immediately after the moment I touched 
this red, delicate, Italian silk with so fashionable 
this season apple tree print.
It could not be created in any other way as with the use 
of the real apple tree branches and silk, apple tree flowers 
hidden behind the lightest possible, vintage silk, French veil.
If you could take this hat in your hands, 
you would feel and see its real, true beauty.
No matter how stunning the photographs are- 
the reality is always thousand times more surprising.
 

Dolce Mela- kolejny cylinderek z najnowszej 
kolekcji Serendipity narodził się w mej głowie w momencie,
gdy dotknęłam przecudnego, delikatnego,włoskiego jedwabiu 
z nadrukiem tak modnej w tym sezonie jabłonki i jej kwiatków.
Cylinderek nie mógł powstać bez użycia prawdziwych gałązek jabłonki i jedwabnych jabłonkowych kwiatuszków ukrytych 
za mgiełką najdelikatniejszej jedwabnej, francuskiej 
woalki vintage.
Gdybyście mogli wziąć go w ręce, dopiero wtedy 
poczulibyście jego prawdziwe piękno. 
Bez względu na to jak zjawiskowe są zdjęcia- 
rzeczywistość jest po tysiąckroć bardziej zaskakująca.





I truly love my work. Today I could not live a single day 
without thinking about hats and without making them.
It is sometimes so very difficult to put to reality the object 
of your dreams, but when the time comes, (which usually takes quite a long, long time) and you hold the "baby" in your hands,
at that moment nothing makes you more proud of what 
you just did. I have it this way. And this is the way I feel:-)

I hope you love this creation as much as I do.
Wishing you sunny, warm weekend coming.
Let it be filled with flowers surrounding you 
and people loving you. Spring finally came in its full bloom!






Szczerze kocham swą pracę. Dzisiaj nie mogłabym już 
bez niej żyć. Ani dnia bez myślenia o kapeluszach i bez ich tworzenia. Czasem niezwykle trudno jest przełożyć obiekt 
swych marzeń na rzeczywisty przedmiot pożądania, ale gdy
czas nadchodzi (co zazwyczaj trwa bardzo, bardzo długo)
i trzymam swe "nowe dziecko" w rękach- ta właśnie chwila sprawia, że jestem bardzo dumna z tego, co stworzyłam:-)
Tak mam i tak czuję.

Mam nadzieję, że ta kreacja podoba Wam się tak bardzo 
jak mnie. Życzę Wam słonecznego, ciepłego nadchodzącego weekendu. Niech wypełniony bedzie kwitnącymi wokół 
kwiatami i kochającymi Was ludźmi. 
Wiosna nadeszła w pełnym rozkwicie!!!









Photo: www.gophoto.pl
Model: Alicja Olejnik
Hair: Monika Zdanowska- Woźniczak www. fryzjerviva.pl
Make-Up: Anna Kaczmarek 

Komentarze

Popularne posty