KINKY BOOTS- LOVE, MUSICALS AND LOUBOUTIN SHOES.



"Diamonds are the girls best friends ..." Marylin Monroe sung.
Maybe. But I believe that every women's love for shoes has taken over.
In February- month of love- I would like to tell you about my KINKY BOOTS pillbox hat.
The hat, that is another love of mine.
If asked which one I adore the most- the decision would not be taken I suppose, 
as no matter how hard the work on the hat is- when I look at the model "crowned" with the piece- 
I fall in love again and again with every next one.

"Diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety..." śpiewała Marylin Monroe.
Być może. Ale ja sądzę, że w dzisiejszych czasach buty zdecydowanie zajęły ich miejsce.
W lutym- miesiącu miłości- chciałabym Wam opowiedzieć o moim toczku KINKY BOOTS.
Kapeluszu, który jest moją kolejną miłością
Gdyby ktoś zapytał mnie który z nich uwielbiam najbardziej, decyzja chyba nie zostałaby podjęta,
jako, że bez względu na to, jak wiele pracy, trudu i umiejętności trzeba w wykonanie
każdego z nich włożyć, kiedy patrzę na modelkę "ukoronowaną" ukończonym dziełem,
zakochuję się w kolejnym i w kolejnym i tak bez końca.



KINKY BOOTS hat was the third made with Anya. 
Il looks so simple in the photographs, but it was a labour of love to make really.
The design itself came to me just like that. Immediately after I spotted three lovely 
Louboutin shoes from the Barbie collection.
Being a totally crazy shoes lover I felt this hat at once. 
I saw it finished the very first moment I collected all the details- black feathers,
French lace, silk covered balls, silk, soft velvet in favourite pink shades of mine.

KINKY BOOTS był trzecim kapeluszem zrobionym u Anyi.
Na zdjęciu wygląda na prozaicznie prosty do wykonania, ale to był naprawdę wielki
wyczyn i mnóstwo ciężkiej pracy nad każdym szczegółem.
Pomysł na design toczka przyszedł mi do głowy w chwili, gdy ujrzałam trzy urocze,
oryginalne buciki Louboutin, stworzone specjalnie dla Barbie.
Będąc szaloną miłośniczką butów, ten kapelusik "poczułam" natychmiast.
Ujrzałam go tak jak wygląda dzisiaj trzymając w rękach wszystkie detale potrzebne
do jego ukończenia- czarne piórka, francuska koronkę, pokryte jedwabiem kuleczki,
mięciutki, jedwabny aksamit w moich ukochanych odcieniach różu.


And why KINKY BOOTS?
Each and every hat from my NEW YORK WONDERLAND collection has 
some association with places, things, people, events from my trip to Big Apple.
And so KINKY BOOTS was the Broadway musical my lovely friend Jill
-being a devoted musical's lover- once she landed in NY, she went to see.
She liked it so much that when I was listening to her, I would immediately run to see it myself.
Unfortunately did not have such an opportunity.
The only thing about KINKY BOOTS I saw, was the poster on each train station while 
traveling to NY and the shining advertisement of the show on Braodway.

My little Louboutins are maybe not boots, but I love all kind of shoes so much, 
I adore my friend Jill and her love for music and musicals and I absolutely love my hats.
And so this little, sweet pillbox hat is all about love presented to you in February- 
the month of love.


A dlaczego KINKY BOOTS?
Każdy kapelusz z mojej kolekcji NEW YORK WONDERLAND ma jakiś związek z miejscami,
rzeczami, ludźmi i wydarzeniami, których doświadczyłam podczas mej podróży do Nowego Jorku.
I tak KINKY BOOTS jest fantastycznym musicalem broadwayowskim, który moja urocza
przyjaciółka Jill, będąc wierną miłośniczką muzyki poważnej i musicali, jak tylko wylądowała
w Nowym Jorku, musiała zobaczyć.
Zachwycona była nim tak bardzo, że gdy słuchałam jej opowieści sama natychmiast pojechałabym go obejrzeć. Niestety nie miałam takiej możliwości.
Jedyne co widziałam w związkyu z KINKY BOOTS to plakaty na każdej stacji kolei,
gdy jechałam do NY i siecące, migocące reklamy show na samym Broadway.

Może i moje Louboutinki nie są kozakami;-), ale ja wielbię ponad wszystko wszelkie buty.
Uwielbiam też Jill i jej pasję do muzyki i musicali. I absolutnie kocham wszystkie moje kapelusze.
I tak ten malutki, uroczy toczek, pełen wszelkiej miłości prezentuje Wam w lutym-
miesiącu miłości, zakochanych i  kochających.





 



Kenneth Cole Kinky Boots sketch

PHOTO OF THE HAT:
Tomasz Pastyrczyk
www.gophoto.pl
Model: Alicja Olejnik
Hair: Monika Zdanowska- Woźniczak
www.fryzjerviva.pl
Make- up: Anna Kaczmarek

Komentarze

Popularne posty