AMOUR AMOUR! LOVE IS ALL AROUND!




Amour, amour! Valentine' s day is such a sweet time of the year. 
Although I have lots of love around and inside me every single day- having red hearts, 
bouqets of red roses,red wrapped chocolate boxes, women dressed sexy, 
men feeling love in the air..... Oooohhhh! Good, positive energy! 
I wish every day was such a day.

Amour, amour! Walentynki to taki uroczy, słodki czas w roku.
Chociaż miłość krąży wokół mnie i we mnie każdego jednego dnia- widząc czerwone serduszka,
bukiety purpurowych róż, czerwone bombonierki, seksownie ubrane kobiety, mężczyzn mających
miłość w oczach...... Oooooch! Dobra, pozytywna energia!
Chciałabym, aby każdy dzień był pełen takich właśnie wibracji.







To be honest I can not complain! In fact I am such a happy person that every single day 
of my life can be filled with such vibes! And I have unexpected opportunities of creating 
hats like my AMOUR AMOUR! When I saw the vintage wooden block listed for sale, 
my own heart rushed, shouted and a few minutes later I was the owner of this beauty. 
And the same moment I saw the block, 
I envisioned this hat. Red, sexy, rich in design itself. With lacquered, Italian leather hearts,
a drop of gold, hundreds of hand sewn beds scattered all over the hat.
Exclusive, eye catching, one and only.
All you need is LOVE! All you need is LOVE!

Szczerze mówiąc nie mogę narzekać! Jestem szczęśliwą osobą i każdy mój dzień wypełniony
jest wszystkim, co pozytywne. I mam nieoczekiwane możliwości tworzenia kapeluszy takich,
jak mój AMOUR AMOUR! Kiedy zobaczyłam drewnianą formę vintage wystawioną gdzieś na aukcji,
moje własne serce przyspieszyło i krzyknęło, i kilka minut później zostałam właścicielką tego cudu.
I w tym samym momencie kiedy ujrzałam formę, ujrzałam i kapelusz. Czerwony, seksowny z bogatym, eleganckim dizajnem. Z lakierowanym serduszkami z włoskiej skóry, odrobiną złota i tysiącem maleńkich, ręcznie przyszytch koraliczków.
Ekskluzywny, zwracający uwagę, jeden jedyny.
I wszystkiego czego Wam potrzeba to MIŁOŚĆ! MIŁOŚĆ to wszystko, czego Wam potrzeba!





I wish you very happy Valentine's day! Make love, give love, love yourself and  people around you!

Życzę Wam cudownych, zakochanych Walentynek! Kochajcie się, dajcie miłość innym,
kochajcie siebie i ludzi wokół!






PHOTO:
Tomasz Pastyrczyk
www.gophoto.pl

Komentarze

Popularne posty