MERRY FAIRY CZYLI JAK BYĆ ZJAWISKOWĄ PANNĄ MŁODĄ/ MERRY FAIRY- HOW TO BE AN AWESOME BRIDE


Ciepło, coraz cieplej.... I coraz bliżej to najważniejsze dla niektórych wydarzenie w życiu- ŚLUB!
Planowane od miesięcy- ba czasem i lat- musi być dopięte na ostatni guzik!
Znam kilka Szalonych- moich ukochanych Panien Młodych- które pomimo całego związanego 
z tym dniem szaleństwa, sprawę nakryć głowy zostawiło całkwicie w moich rękach i wiem, 
że na pewno tego nie żałowały :-)
Wygładały- jak już Wam tu i ówdzie donosiłam- 
ZJAWISKOWO, BAJECZNIE I PO PROSTU Z KLASĄ.

W dzisiejszym poście chciałam zaprezentować śliczny fascynator 
LALLU CHIC- "MERRY FAIRY".
Delikatny koszyczek z tiulu, koronki, ozdabiany perłami z dodatkiem poruszających 
się przy każdym ruchu piórek marabuta.
Wiele jest Kobiet, dla których woalka jest takim absolutnym MUST HAVE, zatem, na ich wyraźne życzenie dodałam do "MERRY FAIRY" woalkę z kryształkami Swarovski. 
Nie za dużo ale akurat tak, by migotały elegancko.

W roli modelek trzy piękne, najprawdziwsze Panny Młode- Marta, Martyna i Aneta.
Każda wyglada w MERRY FAIRY ślicznie! 
I musicie przyznać- bez tej ozdoby na głowie nie byłyby tak niewinnie zalotnie, nieprawdaż?

Sesja nie odbyłaby się, gdyby nie pomysł mojego TEAM'U NADWORNEGO KPMultimedia!
Dziękuję Kochani!
I miłego wiczory wszystkim, a tegoroczne Panny Młode zapraszam, bo czasu już niewiele. 
A ja w wakacje nie pracuję! Ja baluję! :-)









PHOTO: KPMultimedia TEAM Katarzyna Purchalak, Piotr Purchalak i Goście  
MUA: Katarzyna Jakimiuk @przystanekmakeup
MODELS: Martyna Ołdak, Aneta Laskowska, Marta Chodkiewicz

Komentarze

Popularne posty