Be brave! Be Yourself ! Miej Odwagę !!! Bądź Sobą !!!

Gdyby trzy miesiące temu ktoś powiedział mi, że uśmiech, szczęście i nieopisaną radość sprawi mi tworzenie FASCYNATORÓW- najpierw zrobiłabym gigantycznie wielkie oczy na sam dźwięk słowa "FASCYNATOR", a chwilę później zalałabym się łzami ze śmiechu na ów niedorzeczny pomysł.
Cóż. Życie lubi nas zaskakiwać:)
Życie jest pełne niespodzianek.
Życie jest boskie!

Tworzyłam kosmetyczki REED.
Dzisiaj tworzę fascynatory. Lallu Chic.
Niedługo- po wakacjach, po szkoleniu a niesamowitej Anya Caliendo (www.millineryatelier.com), będę tworzyć kapelusze i inne zjawiska na głowy Polek i nie tylko Polek- mam nadzieję:)
I mam nadzieję, że my Polki w końcu przekonamy się do noszenia tych pięknych
rzeczy na naszych głowach.

Do niedawna wystarczały mi piękne torebki, przykuwające uwagę buty, oryginalna biżuteria i już.
Taka spokojna elegancja.
Wszędzie pisze się i mówi, że dodatki najważniejsze.

I pewnego dnia gdzieś mignęło mi zdjęcie Macademian Girl.
Weszłam na jej bloga.
Zobaczyłam COŚ na głowie.
I na natsępnym zdjęciu  inne COŚ.
I na każdym kolejnym COŚ COŚ COŚ!
I to była MIŁOŚC OD PIERWSZEGO WEJRZENIA!

I Macademian Girl można powiedzieć, jest Matką Chrzestną tego nowego pomysłu na życie:)

Zjawiskowo kolorowa i radosna Kobieta.
Chciałabym, żeby coraz więcej Polek pokochało kolory, szokujące, radosne zestawienia i żeby żadna z Nas nie chowała się za tym co wypada a co nie wypada.
Chciałabym, żeby każda z nas była sobą! Żeby każda była odważna. Każdego dnia bardziej.
Czego sobie i Wam życzę i prezentuję
Wam jeden z odważnych fascynatorów na wielkie wyjście.
EXTRANAGANZA by Hania Bulczyńska

foto: Tomasz Pastyrczyk www.gophoto.pl
modelka: Alicja Olejnik www.maxmodels.pl
makijaż: Anna Kaczmarek
fryzury: Monika Subocz www.piweccy.pl




Komentarze

  1. Już o tym mówiłam. A teraz napiszę. Gdyby ktokolwiek z moich znajomych powiedział, że znalazł sposób na biznes i będzie tworzył fascynatory, reakcja byłaby jedna: delikatny uśmiech do mówiącego, a potem "popukanie się w czółko", na osobności, żeby nie sprawić przykrości.
    Ktokolwiek. Oprócz Hani. Doczekamy się chwili, gdy każda prawdziwa dama czy prawdziwa celebrytka, weźmie sobie za punkt honoru, posiadanie w swojej garderobie modowego dzieła sztuki by Hania Bulczyńska.
    I tyle. Do dzieła, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wiarę Waszą i wsparcie!
    Działam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty